Torsdag

Idag på estetisk så var det för första gången kul. Nu ska vi få välja något helt själva med som vi ska jobba med i fyra lektioner sen ska vi redovisa för dom andra. Jag och Emma ska leka lite fotomodeller och Sofie ska fota oss. Vårat tema är gott och ont typ. Det ska bli kul.
´Haha Pone var som söt idag på estet, vi satt och pratade om Wipeout och att det är från Argetnina. Då säger hon: Men det är väll inte soligt där, det är väll där nere? Eller just ja, det är ju Antarktis.. hahaa
Sen så var jag och Emma på hockeyn idag ju. När det var 14 sekunder kvar så gjorde fittfärjestad mål. fyfan! Men ajja, det var kul att vara där i alla fall. Råkade göra en kille halverst döv :], men det är på egen risk man står brevid mig. Jag får lite damp när det gäller hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0