LÖrdag

Jag har inte orkat skriva så mycket nu, men jag har inte riktigt haft tid. MYCKET läxa!!
hade trevligt på valborgs med massa, det roligaste måste enda varit när signe fick panik och skulle cykla iväg från polisen för att hon inte hade hjälm xD hur dum får man va (?) orka inte skriva mer om det :P

idag har jag varit på stan med emma, erika och ida. Jag köpte ett skit snyggt linne :D och mjukglass :D sen satt vi nere vid älven och myste..
sommaren har kommit till skellefteå! Oyes!



jag blev lite dumförklarad ikväll när jag frågade om månen och solen är samma sak :]  men vadå (A)


Kommentarer
Postat av: Kempe

Det är bra Cicci :D det är två helt olika saker :P

2009-05-03 @ 01:38:38
Postat av: Lillmacke

men du är ju efterbliven! :] <3

2009-05-03 @ 11:40:13
Postat av: SB

hahaha ! , jag är iaf smartare än dig ;) <3

2009-05-04 @ 11:14:08
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag är smartast av alla :}

2009-05-04 @ 15:54:40
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0