Måndag

Ja då var det måndag igen, början på ännu en vecka. Fast den här veckan är ju inte så jobbig, bara tre dagar och en är nu avklarad. Vi hade i alla fall so prov idag, jag hade som vanligt inte pluggat nått men det gick väll endå rätt bra. Eller det får jag väll se när jag får tillbaka det..  Efter skolan så for jag och Erika till coop och köpte mjukglass, vi tar varje chans att tjocka oss ;) Och sen cykla vi vidare till e-son, eller det var jag som cykla. Erika den latisen åkte där bak ;) Jag hitta en snygg hjälm och ska typ beställa ett par glasögon om dom inte har dom.





NU ÄR DET BOKAT! den 20 juli far jag, Emma och Erika och bor på byske campingen i en vecka. Vi kommer ha så jävla kul, fyfan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0