Saknaden är STOR

Mathilda Karlsson det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar dej, det känns som om det var en evighet sen vi träffades nu. Jag saknar när vi bara går fram och tillbaka mellan dej och mej, när vi sover med varann och du börjar skrika mitt i natten, när vi ligger och skrattar och skrattar och vi inte ens vet vad vi skrattar åt. Jag skulle kunna fortsätta hur långt som helst, för jag älskar alla stunder med dej. Det är med dej jag är som gladast, och med dej jag skrattar som allra mest. Du är som en sol, du lyser upp mitt liv. Jag älskar dej så otroligt mycket gumman och du betyder allt för mej <3


Kommentarer
Postat av: macke

k..

2009-05-09 @ 17:26:36
Postat av: mathildaa

jag börja gråta , jag saknar dejj så otroligt mke, du är allt för mejj , min ALLRA bästavän , mitt allt , jag älskar dejj jag saknar dejj jag avgudar dejj , tyack för att du finns :: <333

2009-05-09 @ 17:56:23
URL: http://mattisk.blogg.se/
Postat av: erika

naw ,gullig text!^

2009-05-11 @ 22:18:44
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0