Sundaaag

Inte dåligt varm helg alltså! Har egentligen inte gjort så värst mycket, eller jag träffade min älskling Mathilda i fredags<3 Igår och idag har jag mest tagit det lungt, eller idag har jag jobbat lite hos morfar. Han hade tänkt rengöra taket på sommarkåken men mamma ville inte ha han där uppe så då skicka hon upp mig istället. Stod där uppe i över 4 timmar och skrubba, jobbigt! Pappa var inte så snäll, han hade lovat att hålla sig i närheten så han kunde flytta på traktorn men sen försvann han och lämna mig där uppe. Mamma fick springa runt och leta han för hon våga inte flytta på den, då sa hon att det inte skulle vara kvar någon sommarkåk sen. Men som tur var kom morfar så småningom.
Nu är min rygg alldeles bränd, med lite vita sträck. Finfint..


Kommentarer
Postat av: erika

HAHA ägd cicci:]

2009-05-18 @ 21:10:51
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0