SVENSKA

JAG HATAR SVENSKA LÄXA.
jag och emma är på skeria och gör våran svenska läxa, ´kan inte göra den hemma eftersom jag är så duktig och får virus på datan. Vi var tvungna att betala typ 2500 för att fixa det. woops! Vi har suttit här i flera timmar nu, okej vi kanske inte har jobbat stenhårt hela tiden. men när man har en hel datasal för sig själva så går det inte att bara sitta stilla. Men seriöst, nån mer än jag som tycker att maria ger alldeles för mycket läxor ?!!


En ny och fin bild på min plugg kompis ;) grrr


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

2009-05-31 @ 20:25:17
Postat av: emmaaL

HAhah väldigt skoj cicci! :)

den där bilden är väldigt mm VÄLDIGt AHH :)

DU ÄGER <3

2009-05-31 @ 20:26:09
URL: http://emmaluundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0