..

Jag har testat att byta batteri med pappa, ta isär mobilen, slå den i backen,, men den funkar inte. Så jävla typiskt. Det är inte det att jag bryr mig om mobilen så mycket, utan allt jag har på mobilen. Jag och erika hade till exempel planera till imorgon till dansmattatävlingen och jag hade skrivit upp allt på mobilen, och massa annat sånt där. Men finns inte mycket att göra åt det. Tidigast på fredag får jag ju tillbaka min mobil så tills dess blir det att leva utan..
Första dagen på praoen idag, jag och erika har lätt bästa praoplatsen. På söder. Först på morgon planera vi lite och fick veta vilka tider vi ska jobba, dom har jag såklart uppskrivna på mobilen.. Sen har vi dansa dansmatta, satt upp lappar på skolan, planera inför torsdag och skrivit på brev. Inte dirket jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söder ?, vad är det ?, :)

vad får ni göra

2009-11-23 @ 19:11:49
Postat av: erika

de är LÄTT den bästa praoplatsen!!!!!!!

2009-11-23 @ 22:04:53
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0