Godkväll

Vi slutade som sagt 12 idag men vi fick sluta en halvtimme tidigare, då for vi till skolan och åt. Sen for jag hem och gjorde ingenting typ, eller jo jag sprang runt typ hela huset och leta efter laddaren till systemkameran. Mamma hade lagt den i en låda, man kan aldrig lämna någonting framme då lägger hon bort det.
Ikväll skulle vi jobba igen men det blev ingen dansmattatävling, vi såg hockey istället (A) Mest jag, erika, jocke, jeppe och petter som såg men. 4-1 till aik, wohoo! 
Missade desperate housewifes och då hade jag tänkt se på datan nu istället, men då kostar det 19 fucking kronor.  

Kommentarer
Postat av: erika

CICCI.. uppdatera dÅ?

2009-11-25 @ 22:29:41
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0