Lite bilder

testade att lägga in bilder från mobilen och det gick prima, kanske inte bästa kvallan på bilderna på bilderna från den här mobilen men det är bättre än ingenting :)









Haha jag kom föresten att tänka på en sak idag när jag gick hem från söder, det cyklade förbi en vuxen med cykelhjälm sen körde en polisbil förbi. Då började jag tänka på valborgs. Jag och massa kom och cykla förbi gamla rimi och så såg vi att polisen kom, ingen reagera väll så mycket förutom signe. Hon fick damp och vände, och vaför. Jo hon hade ingen cykelhjälm, hon trodde att dom skulle stanna henne. Då är det ju som smart att vända och cykla iväg i räserfart, det verkar ju inte alls misstänksamt. nejnej! Sen hade hon cyklat jätte långt också :O Hon är som gullig hon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0