Måndag

Då var det måndag igen då och dagen började med att jag och emma kom för sent, bra start. Bild>matte>svenska>lunch>spanska>no. Lika som varje måndag, eller lite bättre för vi slapp jobba på svenskan. Vi såg en film, Mice and men. Börja böla:] Sen efter skolan skulle jag och erika försöka fixa prao, IGEN!!!! Och inte så oväntat så gick det inte så bra men vi vet ett ställe vi ska fråga på ikväll, hoppas hoppas. Annars blir det typ hennes mammas jobb, då kommer vi typ få sitta och sortera pärmar(A)


lägger in en bild från i sommras i brist på annat,
Nu ska jag ta och skriva personporträtt för ikväll blir det söder.

Kommentarer
Postat av: erika

naw cicci. Tack för bilden:*:*

Förövrigt så minns jag den där dagen:] KEMPE ÄR FOTOGRAF!

2009-11-09 @ 22:05:02
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0