Onsdag

Igår blev det inte att skriva nått men jag satt aldrig vid datan, eller jo bara ett tvärt och kolla en sak på joels data. Igår var det skola som vanligt, minns inte om det hände något speciellt. Efter skolan var det möte om julshowen och vi börja planera inför den, kommer nog bli bra fast synd bara att vi inte fick driva med vissa personer(A) Sen skulle jag och emma till polisstationen och fixa plats på skyltsöndag, hoppas vi får lite bättre plats i år än förra året!! Sen hem sen fara och göra lite med pappa, äta osvosv. Vid typ halv 9 ringde joel och vi var väldigt glada på varann men det sluta med att jag for och sovde där.
Nordanå på morron, lucia övning till 12. Jag och signe var fan inte duktiga när vi skulle gå tillbaka till skolan, jag vette fan hur många gånger vi rammla. Måste ha sett jävligt kul ut när vi kom till bron, jag rammla och drog i signe så hon också rammla. Och så mötte vi just en tant, lite underhållning fick hon då. Mat sen gympa, dansa med leroy. so sen hem.


spola till 4:30 för att se typ bara dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0