Onsdag

Noprov direkt på morgon i morse, blev som lagomt glad när jag fick veta att jag hade läst rätt sidor men i fel bok... Och jag som suger på no, fast jag tror inte det blir ig i alla fall men. Sen hade vi det där test engelska nationella igen, seriöst om det riktiga är så där lätt så är det ingenting att oroa sig för. Det var lätt som en plätt! På gympan håller vi på med ett dansprojekt med temat Michael Jackson, sakta men säkert går min grupp framåt. Jag skrattar typ mest bara. Sen so, då blev det inte mycket jobba inte. Skrev kanske sisådär tre rader. Får jobba hemma med det där istället.
Nu ska jag göra samma tråkiga sak som jag gjorde igår, inte för att det blev mycket av igår men PLUGGA! Idag ska jag rent försöka göra det också. Vi har tydligen spanska prov imorgon och jag har inte gjort en spanska läxa sen i 7an så måste nog kolla lite på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0