Onsdag

Sista jag minns av min dröm var att massa satt i cafeterian och att johan sjöström börja spela en låt ur Tsatsiki, sen har jag gått och sjungt det hela dagen. Började i alla fall halv två idag, och idag fick vi ta fram julsakerna. Kolla ljusstakarna, he upp alla julsaker och pynta granen. Vi fick välja om vi skulle ha en rosa eller en grön och då blev det såklart en rosa. Vi såg också några gamla night flight filmer sen fick vi sluta.


Bilder tagna av erika, jag har ju som ingen mobil att ta kort med ..

Sen någon gång kom signe, vi skulle baka pepparkakor till skyltsöndag. I år fick vi en bättre plats än förra året, nu står vi på torget vid frasses och förra året typ bortanför arkaden. Vi var lite snabbare att boka plats i år. Bakningen gick väll rätt okej, eller inte dom första jag gjorde och inte dom vi glömde i ugnen men resten.











Kommentarer
Postat av: erika

schnyggt tjejeor:*:*

2009-11-25 @ 23:12:18
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: SigneB

Domblev ju helt klart superbra (A)

2009-11-26 @ 10:57:15
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0