Onsdag

No på morron fast då hade jag fått tid hos skolsköterskan, hade ingen aning om vad jag skulle dit och göra men det var tydligen för att kolla ryggen. Då måste man ju kolla vikt och längd också, lika irriterande varje gång jag ska kolla längden. då mäter vi och det blir 163, sen när dom ska skriva in det så säger dom. Nämen det här kan ju inte stämma, du kan ju inte ha krymt. Nä det har jag inte heller men en gång när jag skulle kolla längden så drog märta upp mig så då var det inte så konstigt att jag blev några cm längre då. Jag verkar ha stannat på mina 163cm nu. efter det så var det engelska, se film och prata med signe. Gympa, emilia jessica och rebecka skulle lära oss en dans. Kul faktist. So, vi såg en film fast då blev ögonlocken lite väl tunga (A)
Nu ska jag ta och göra läxor ikväll, vi har ju inte så lite läxor nu om jag säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0