Söder

Började jobba tre idag, fick fara och hämta erika med cykeln.. Vi fortsatte att skriva på breven, fika sen började vi göra en affisch till nästa fredag. Den blev ju lite som den blev, men dom hade ett stenålders photoshop så. Vid fem så fick vi rast vi skulle få äta, då cykla vi järnet till frasses. Åt, karamelltåget sen tillbaka och jobba igen. Ikväll var det någon vattenlek, eller man satt i en ring och om man svarade fel så spruta en vatten på en. Så då fick man sig några duschar. Efter så stanna massa kvar sen cykla jag hem med jeppe, sen stod vi och prata i typ 50 min. Nu sitter jag här och tråkar, måste lägga mig lite tidigare ikväll för imorgon börjar vi 9. Erika kommer måsta fara iväg på körsak så då får jag jobba själv typ halva dagen.. Men det ska nog funka.

 och med den bilden säger vi godnatt, inte för att jag ska sova nu men godnatt i alla fall♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0