Torsdag

Idag har det mest känns som en stress dag. Började med att jag och emma var sena i morse när vi hade spanska prov, självklart hade vi inte med oss några pennor så då fick vi springa till skolan och hämta sen tillbaka till vita skolan. Hur spanska provet gick vill jag inte ens tala om. So fast då skrev jag bara två ord, resten satt jag ida, erika, signe och emelia och prata typ. Sen engelska nationella igen, skriv del den här gången och jag skrev typ tre och en halv sida. Mjölk och flingor. Mentortid ett litet tag sen skulle vi till nordanå och öva inför lucia musikalen(?), vet inte vad man ska kalla det. Efter det var det bara att stressa till söder för att hinna vara med lite på julshowsmötet. Nu har jag ätit och har just börjat städa, vilket betyder att jag 100kr rikare! Sen blir det plugg ikväll också, vet inte hur många läxor vi har haft men vi har haft fyra prov den här veckan:O fyfan.
Jävlar va skönt det ska bli att slippa skolan och läxor osvosv i två veckor framåt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0