Torsdag

Stressade sönder i morse och allt blev ju mycket bättre när man kommer till skolan och får veta att vi hade fått sovmorgon, killarna fick veta det igår när vi hade luciaträning men inte sagt det till oss.. tack killar? Efter en timmas inte så mycket görande hade vi so och såg film, satt mest och kämpade med att hålla ögona öppna. Sen hade vi engelska nationella, eller fast inte riktiga nationella. Vi skulle typ testa nationella som kommer om nått år, gick rätt bra. Käka pizzzzzzzza sen mentortid fast jag och erika lyssna typ inte så mycket(A) sen den drygaste lektionen av dom alla, estetisk.. Satt i typ två timmar och bara kolla på folk.
Nu ska jag typ städa sen utvecklingsamtal........


hitta en väldigt fin bild på mig som signe tog på mig i fjällen för typ ett år sen (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0