Umeå

Vakna, duscha, åt lalala sen kom signe och hämta upp mig, bussen gick 07.55. Sen har vi shoppat hela dagen, jag vill inte ens räkna ut hur mycket jag shoppat för men allt jag vet är att jag typ har kanske 50spänn kvar på kortet. Så nu är jag lite lessen i öget, nä fast jag har ju fått massa saker för pengarna fast känns endå inte så kul att leva på 50spänn resten av månaden. Jag har i alla fall köpt,,,,, ett par skor(mamma betala bussen för att jag skulle köpa de), trosor, armband, klänning till julshowen och hårfärg. Ja ja ja jag färga håret 24/7 jag vet, men jag kan inte låta bli:] Det är seriöst ett beroende:O Ajja vi hade tänkt ta bussen hem typ kvart över fyra men vi hade inga pengar kvar så vi gick till bussstationen och skulle kolla när nästa buss hem gick, då skulle det gå en om 5min. Tajming dära! Det var en jättebra film på bussen men självklart hann vi inte se slutet..
Blev en lyckad dag i alla fall, kanske lite flummig ibland.
·Vi körde förbi Östra gymnasiet och då sa signe att dom hade bott där när dom var på umeå fotbollsfestival, då fråga jag om östra gymnasiet var en högstadieskola eller ett gymnasium(?)
·Jag fastna med mitt armband inne bak i min byxa så signe fick stå och försöka få loss det..
·jag hade tappat bort min mobil och när signe ringde till den så låg den i en ficka på en klänning jag testat.
Ja osvosv!


snööööö <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0