klar !

mååånga timmar senare och över 30 påsar + några kartonger senare så är jag äntligen klar. dom där 30 påsarna och kartongerna är saker som jag slängt, jag brukar aldrig klara av att slänga saker. jag sammlar alltid på mig massa skit, men nu jävlar har jag slängt bort saker. nu i slutet var jag så less så jag orka nästan inte titta vad det var för saker, jag bara slängde. jag tror aldrig det har varit så städat i den garderoben förr. det har alltid varit saker från golv till tak och när man öppnat dörren så har det flygit ut saker, men nu kan man fan gå in igen :D
ska ta och städa mina andra två garderober sen också men de orkar jag inte göra nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0