Måndag

nordanå igen på morron, körde moppe dit även om jag egentligen inte fick för mamma. sen matte>lunch>spanska>svenska>no. jag har typ seriöst varit en zombie på skolan idag, jag var så jävla trött. tidig kväll ikväll också för min del. efter skolan vänta jag med benne på att joel skulle komma, sen for jag hem och lämna moppen och gick till stan. gick! skulle ha cyklat om jag hade haft nån cyklel men nu är de ju tyvärr så att nån liten fitta inte kunde låta bli att sno min cykel.. jag och lollo skulle i alla fall leta en present åt mamma som fyller år på torsdag och lollo skulle också försöka hitta nått som jag kan ge henne på fredag då hon fyller år. när vi kom hem så åt vi sen har jag bakat, jag och signe ska sitta i cafeterian imorrn och sälja. alltså inga lektioner på eftermiddan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0