Onsdag

idag kände jag verkligen inte peppen att fara till skolan, med de var bara att släpa sig upp ur soffan och göra sig klar. undrar när jag ska få flytta in i mitt rum förresten, har sovit i rummet en vecka nu. + att jag har fan fått en skorsten i mitt rum typ... jag sa till pappa att om de lev om nått så ska jag då byta rum. hoppas det låt(A) ajja men vi har ju temavecka på skolan så de är inte så jobbigt. de första vi gjorde på morron var att redovisa om barnkläder, gick rätt bra. sen hade vi luciaövning idag också, vi sjöng i 2 timmar. blev inte mycket bättre i halsen då direkt. sen såg vi film och typ jobba om bilder, sen hade vi egentligen gympa men jag och erika var inte med så vi satt i cafeterian ist.



hahaha fick förresten höra en rätt rolig(?) grej av kempe idag, vissa är ju lite speciella

Kommentarer
Postat av: benne

HAHAAAAAAHAHAAAHAHHAHAHAHAHAH

2009-10-22 @ 15:46:32
URL: http://bennepettz.blogg.se/
Postat av: benne

HAHAAAAAAHAHAAAHAHHAHAHAHAHAH

2009-10-22 @ 15:46:48
URL: http://bennepettz.blogg.se/
Postat av: anonym<3

snygg<3

2009-10-24 @ 01:38:31

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0