Helgen

Fredag: minns inte vad som hände på skolan och efter skolan, men efter maten så kom signe hit och vi drog vidare till pan. vi var inte där så länge, utan for sen hem och hämta moppen och körde till macken och köpte godis. minns inte om det var jag eller joel men nån av oss ringde då iaf när vi var på macken, då sa han att vi skulle komma till erikslid. så vi moppa dit, då försökte jag övertala han att han skulle komma till mig och sova sen. och eftersom jag har så bra övertalningsförmåga så gick det bra. jag och signe for hem till mig och jag prata lite med mamma sen for vi till jonas, han och petter var själva hemma. vi var där tills typ halv två sen for jag och hämta joel sen slockna jag ganska direkt!

lördag: jag vakna vid 10 nån gång av att joel låg och slog mig och typ putta ut mig ur sängen, så då gick jag och spela cs. spela ett tag sen gick jag och la mig igen, vakna av att de plinga på dörren, sprang och öppna. då var det lilla signe som försökt ringa men när jag inte svara så kom hon ist. gick och duscha och gjorde mig klar, sen vid 12 nån gång väckte jag joel och då tog han min moppe och for till jalles lägenhet ett tvärt sen vidare hem och ducsha osv. jag och signe tog kamerorna med oss sen gick vi till coop, fota och köpte godis. gick hem sen kom joel nån gång. då blev det snabbpackning sen moppning till byske. middag på bianco, fast jag sprang till ica och köpte en drickyoghurt ist. sen for vi till simon och var där hela kvällen typ. epabyggande bland annat. märkte att joel är lite kärleksfullare när han fått i sig ''lite'' alkohol (A) hahah

Söndag: vi vakna typ 12, vi sovde hos joels mamma. ica och köpte frulle sen for vi till simon men då hade dom tagit bilen till verkstan så vi drog dit. var där hela resten av dagen typ. när vi skulle hem var det mobbning på hög faktor kan jag lova ;O 

är så jäävla trött nu , men de kanske beror på att det inte blivit så mycket sömn eller mat. på både lördag och söndag tillsammans åt jag bara lite godis, 2 drickyoghurtar och ett äpple (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0