Måndag

Bild>spanska(?)>svenska>lunch>nånting>no. jag tror fasiken inte att det där blev rätt, ajja jag minns inte. minne som en guldfisk. hände typ inget intressant idag på skolan, allt var som vanligt antar jag. efter skolan for jag och signe och tanka, sen hem till mig och hämta lite kläder. sen körde vi till solbacken och köpte hårfärg. billigare där (A) sen skjutsa jag signe till skolan där hon hade moppen sen körde jag till stan, mamma tvinga mig att kolla på skor. hem sen kom signe och vänta när jag åt, vi skulle sen vidare till söder. jag och petter bytte hans longboard mot min moppe. alla drog ifrån mig ganska snabbt, och när jag kommit en bit kom jag på att jag hade glömt söderkortet. bara att vända om, leta typ överallt men hitta det inte. sket i kortet och for iaf, men när jag kommit nästan lika långt igen kom jag på att jag hade det i fickan på jackan jag haft i fredags, bara att vända om igen. som tur var stod petter och marcus och prata typ där jag vänt varje gång så då fick jag skjuts. spela pingis och massa annat skit sen skulle vi fara ut och kolla en sak med moppen (HAHAHA), 4st på moppen. var rätt så trångt. sen söder igen och kolla på nån film från gammalt night flight sen anmälde vi oss till att jobba sen longboarda jag hem. har som vanligt läxa jag måste göra och inte orkat tidigare, nu har jag en bokrecension jag ska ha skrivit tills imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0