Måndag

halv 9 idag skulle vi träffas på nordanå och se på typ lerfilmer, signe kom sen brumma vi dit tillsammans. seriöst, så sjuka filmer. en var typ en ballerina som dansa runt på ett bord sen vällte eller hur de nu stavas hon allt och dog. en var en pappa och två barn som lekte, sen börja han smiska dom. då tog dom fram ett brännbollsrack eller nått och slog ihjäl han. en var en mamma  och en massa ungar som låg nakna i en säng. sen börja ungarna, en efter en, krypa in i mamman. då blev hon typ ett monster. sen den sista som typ också var sjukast, de var en tjej som stod med handuk och torka sig. då slicka en tigen henne i röven. det hände några gånger så samma sak, sen gick dom och la sig i sängen och då vände hon röven mot han. lite udda konst kanske(?) nu i nån vecka ska vi jobba med att göra egna sånna lerfilmer, haha undra om våra blir mycket bättre.
resten av skoldan rulla väll på som vanligt, kul att erika är tillbaka från turkland :D
efter skolan for jag och signe in på stan, då fick jag äntligen fylla på mobilen! okej nu lät det som jag har varit utan pengar på mobilen länge, men för mig känns det länge:] skolan är mycket drygare om man inte kan smsa, helt klart. signe shoppelishoppa lite sen for vi för att kolla praoplats, men då var han så klart inte där. ajja vi får fara tillbaka senare då:)
efter maten har jag klippt gräset, så otroligt långtråkigt. men 40kr mindre skyldig i alla fall. och nu är det läxa som gäller, har inte börjat med nån av läxorna och ska tex ha skrivit en novell tills imorrn. snacka om att skjuta upp till sista minuten. men som vanligt då.. (A)


jag skratta rent så jag grina åt den här bilden i helgen hos mathilda.
haha det måste ha varit en riktigt rolig fotograf ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha det roligaste är ju att några ser riktigt sura ut också :D

2009-09-21 @ 20:38:54
URL: http://buymeticket.blogg.se/
Postat av: mathildaa

CECILIA det var en PRIVAT BILD

2009-09-21 @ 20:49:45
URL: http://m
Postat av: Cicci

hahahahah ja, men inte syskonen karlsson ;D eller fast jalle skratta inte direkt ;)



haha men tänk a´lla andra som är med på kortet har ju bilden, och jag tänkte att några andra också skulle få skratta lite :]

2009-09-21 @ 20:53:03
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: Julia

vem är du ? :O

2009-09-22 @ 07:44:14
URL: http://heiarnold.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha ingen av dom :P

2009-09-22 @ 09:10:18
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0