Onsdag

dagen började med no, fast vi hade olov och skulle bestämma mer om våra lerfilmer. vi fick en tidningsrubrik och skulle komma på nått som passa till den, vi fick ''det är skönt att äntligen få ett slut''.  därför handlar våran om en  massa köttbullar som ligger i en stekpanna sen flyger alla iväg utom en för den var för tjock, då blir den lessen och tar självmord. inte så seriösa filmer alltså. sen hade vi engelska och då läste vi bara en bok, fast jag hade redan läst allt vi läste för jag trodde vi hade till sida 50 i läxa men det var tydligen bara till 30.. sen hade vi lunch, haha det var typ det roligaste idag. jag signe och olov satt och prata om lite olika knäppa saker sen börja vi prata om bröstmuskler, då sa jag att jag kan vifta på brösten så där som muskelknutte killar gör. försökte visa men de syntes inte genom tröjjan så hahahah då vi hade ätit klart så gick vi in på handikapp toan, drog ner tröja ( hade linne ) haha och visa. vift vift, okej man kanske inte viftar (A) men jag vet inte vad man ska kalla det. hahaha sen börja jag och signe prata om min bh men då var olov en gentleman och kolla bort. hahaa vi gör så normala saker. resten av dagen så har vi varit på nordanå och jobbat mer med filmerna, byggt alla saker osv.



Kommentarer
Postat av: Julia.

snygg bild:]

2009-09-24 @ 23:16:43
URL: http://heiarnold.blogg.se/
Postat av: Cicci

ja eller hur ;]

2009-09-24 @ 23:24:16
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0