tisdag

i morse när vi var i skogen och plocka blåbär så var jag och signe väldigt smarta, båda satte sig ner i blåbärsriset så båda fick blåbär på rumpan. gör först, tänka sen tror jag passar in på oss. sen hade vi svenska, lunch, gympa, svenska och matte. onödigt mycke svenska!.
haha dagens roligaste måste endå ha varit när jag, kempe, oscar och jonte var uppe i laget. jag stod vid kempes skåp och tiggde godis och då kom oscar och knuffa in mig i ett skåp nåra gånger. då gick en 6a förbi och sa: gör inte så, söta tjejer får man inte gratis. Kempe: nä men för godis! haha från början trodde jag han sa feta tjejer får man inte gratis, men oscar frågade och han tyckte då inte att jag var tjock ;)
kanske borde sattsa ;)? nä jag har ju redan min snus(k)gubbe :*<3


Kommentarer
Postat av: benneboooooooyyy

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-09-04 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0