tröttttt

28 minuter över 12 i natt kom postbilen förbi oss (intressant?), och hur vet jag de. jo jag satt uppe och skrev den förbaskade svenska novellen. då hade jag ungefär skrivit hälften, satt och skrev tills klockan var ca halv 2. och då var ingen social på sms längre:( haha jag har lätt att koncentrera mig, prata i tel en timme och satt vid datan för det mesta(A) så jag får ju skylla mig själv. äh men vi fick ju lix sovmorron i dag så det är kanska lugnt.
nu på morron har jag också hunnit vara snäll och skjutsa lollo till isladan, hah det är så kul när hon sitter bak på moppen och skämms. hon är ju lite speciell;)

men nu ska jag käka frulle sen dra till skolan, smell you later <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0