Ännu lite fattigare

Jises nu är det över en vecka sen jag skrev, men jag har mest bara varit sjuk så. Legat hemma och degat framför tvn, eller i helgen och måndag tisdag har jag varit i byske och finnträsk och haft massa kul. Grattis till bästa vännen som fyllde byxmyndig igår förresten♥
Idag efter skolan blev det stan, hade tänkt köpa typ någon tröja för jag är så sjukt less på alla mina kläder men istället följde en skinnjacka och ett armband med hem. Blev lite dyrare än vad jag tänkt mig och egentligen lite dyrare än vad jag har råd med men men.


Ibland kan man ju bli lite galen på emma hahahhaha, efter gympan när vi satt och skulle ta av oss skridskorna så sa jag att jag hade så jävla ont i tårna jag förfrös i helgen.
Emma: ja så går det om man går utan en sko i snön.
Emelia: varför gick du utan en sko?
Emma: hon var så full och fick inte på sig skon, hon kunde inte ens gå själv , 
Jag slog till emma som hade tänkt fortsätta prata för hon visste inte att klas var där.. Vilken blick jag fick!! :O Det behövde han ju verkligen veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0