erika är bäst

erika tyckte att jag skulle skriva det, det stämmer ju så varför inte. Idag efter skolan blir det stan, måste kolla vad jag önskar mig när jag fyller år. Är ju typ bara tre veckor kvar nu så!! Nu har vi också börja prata mer seriöst om min och erikas fest , men vi har fortfarande ingenstans att vara. Någon som har ett hus/lägenhet att låna ut en kväll;)?? Skulle vara gulligt<3

Hejsan allihopa. Det är erika som talar;* Jag och cicci behöver ta lite fjortisbilder tsm, för vi har lite ont om sånna. Eller bilder på oss överhuvudtaget! vI SKA ha en modell-dag någon dag fframöver. Så ni får se några sexiga bilder på oss så småningom;) Men vi slutar snart och vi har inte jobbat ETT SKIT än så vi måste nog börja jobba nu. Eller hur cicci?:] Juste. PUSS`PÅ ER ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0