+ -

+ på att mathilda kommer på fredag, på kvällen ska vi till åbyn typ och på lördag blir det shopping.

+ imorgon ska jag färga håret, aah jag längtar.

+ på emma som trilla i trappen idag och, det fulaste var att hon typ föll i slow motion. hahaha jävlar vad jag skratta, och lärarens min när hon såg hahaha.

- att jag måste städa mitt rum, men det är för att mathilda ska komma så det är ju värt. Och det behövs!!

- på att bikinisarna var för små.... Har skicka tillbaka dom nu, eller byter mot en större storlek.

- på att jag inte vet vad jag ska göra med livet, okej det kanske lät lite ja.. Men ibland önska man att det fanns någon som berätta hur man skulle göra med saker och ting. Vad som skulle bli bäst, ge mig ett tecken gud ? (A)



fin bild från 7an :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0