gokväll

Först lite om nyårs: Det började med att nåra kom hem till mig, sen gick vi till julia där det var massa. Vi dansade osv, blev lite drygt efter ett tag så jag och nåra bestämde att vi skulle fara till tim istället där vi visste att massa var. Där var vi typ resten av natten, sen där vid 4, 5 börja vi som var kvar att gå till macken. Sen for jag, emma, ida och erika till erika där vi skulle sova. Vi kom oss typ i säng efter halv 8..
Lite bilder, från stinas blogg bland annat











Dagen efter tog jag bussen till byske, farmor hämta mig och vi for till finnträsk. Inte så värt för sen på kvällen kom joel och jens och då följde jag dom till byske. Vi var hos älsklingen nr2<3<3<3 Sen på lördag morgon kom pappa och hämta mig, han hade vare i stan och hämta nåra vi känn från bussstation. Dom hade tage tåget från göteborg och bodde i våran stuga i helgen. Vi har typ mest äte men kört skoter och lite sånt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0