Helgen

Fredag: Då var det dax att disikera igen, grisögon.. Väldigt mysigt!! Haha när emma skulle cutta upp ögat och det flög ut nån sörja så hörde man rent spyan komma i halsen, tur att hon inte spydde i alla fall. Och vi fick även reda på att ida är lite färgblind:O



Sen efter skolan kom mathilda och vi köpte mat på subway sen fick vi springa till bussen, hampus jeppe och hampus pappa kom och hämta oss i byske sen for vi till åbyn. Vi såg film, var med hampus kusin osv. Har kvar blåmärken sen jag och hampus slogs också!!









Buss hem, for på max, for på macken sen hem.

Lördag: Vi vakna typ 12 då åt vi och gjorde oss klara osv sen tog vi lite kort.

alla blev skitsnygga!! Sen for vi på stan och jag köpte ingenting, ovanligt för att vara mig. Men det kanske har lite att göra med att jag typ inte har kvar nå pengar.. Vi for hem och tjollra på massa, for på coop osv sen följde jag henne till stan där hennes päron var. Sen jaa.. Sen lan.

Söndag: Vakna sen kom signe typ direkt och vi har vare ute osv, nu ska jag inte göra nått fram till 7 för då är det träning som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0