Ny design

Som det kanske syns så har jag gjort en ny design, den är inte klar det saknas ju en header till exempel men det kommer.

Igår var jag på stan med mamma och shoppa lite, jag köpte: en tröja, jeanstights, puder, hårspray och ett halsband. Sen på kvällen kom joel och vi var hos mig till ca halv 12, då hämta vi benne efter han hade varit på bio. Vi for hem till dom och gjorde massa. Sen for vi ut med eppppaaan, först mådde jag dåligt, sen fick jag damp och skratta åt allt och när polisen kom fick jag ännu lite mer damp. Hem till joel igen och slockna ganska direkt typ där vid sex tiden. Inget vända på dygnet för skolan här inte;)

Idag vakna jag av att pappa ringde halv 12 och sa att han var vid grusvägen, då var det bara att snabbt klä på sig och springa ut. Hem och äta och göra mig redo för baaacken. Vi hämta upp erika sen har vi vare och åkt, med stoffe, olov och rasmus bland annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0