Torsdag

Ibland är jag inte så smart, måndag och tisdag har vi spanska i gula laget och på torsdagar har vi i vita skolan direkt på morgon. Inte kom jag ihåg att vi har i vita skolan på torsdagar så jag sprang till gula laget och virra runt där, fatta efter ett tag att jag kanske var lite fel. so>engelska>lunch>menortid>sluta. Eller ja sluta och sluta, kanske borde skriva skolka(A) Skulle klippa mig 3 så jag skulle egentligen hinna fara på typ en timma av estet men jag orkade inte. Sen satt jag hos frissan i över tre timmar!! Resultat: rätt så nöjd i alla fall, har köpt silvershampoo så det blir lite mindre gult. Orkar inte lägga in nån bild nu men det kommer väll.


förresten många säger att jag och nille är lika, han till höger. Någon mer än jag som inte håller med ?


Kommentarer
Postat av: erika

sv: Okej hoppas att du väljer rätt!

2010-01-24 @ 01:38:31
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här gullet! ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0